Sinds 1 januari is ons nieuwe personeels- en salarissysteem (AFAS) live. De directies en medewerkers van het bestuurskantoor werken er sinds die tijd al mee. Voor alle personeelsleden is de omgeving nu ook ingericht. Vanaf 1 maart kan iedereen inloggen op zijn/haar eigen InSite-pagina. Hierover is iedereen ook geïnformeerd via de mail. Deze mail bevat ook het instructiedocument voor de eerste keer inloggen.
In AFAS kan iedereen zelf de volgende wijzigen doorvoeren:
- Persoonlijke gegevens aanpassen
- Adres wijzigen
- Rekeningnummer aanpassen
- Familie en contactpersoon in nood invoeren of aanpassen
- Loonheffintskorting aan- of uitzetten.
In het verzuimportaal kan iedereen zichzelf (na contact met de leidinggevende!) ziek- en betermelden. Daarnaast lopen alle verlofaanvragen ook via AFAS vanaf 1 maart. Salarisstroken zijn inzichtelijk via InSite en de Pocket App. Vanaf maart zullen de stroken ook niet meer per mail verstuurd worden.